Máte problém s objednávkou?
Kontaktujte nás prosím e-mailem a my vám odpovíme do 24 pracovních hodin.
Napište nám: incidencias@tiendacarpfishing.es
Musíte nás jasně uvést:
- Číslo objednávky
- Výrobek, kterého se to týká
- Podrobnosti o tom, co je s výrobkem v nepořádku
- Obrázky a případně video
Na vrácení výrobku zakoupeného v našem obchodě máte lhůtu 14 dnů od převzetí výrobku.
Aby mohl uživatel přistoupit k vrácení výrobku, musí nejprve kontaktovat Carpfishing Shop prostřednictvím e-mailu na adrese incidencias@tiendacarpfishing.es.
Máte vadný výrobek?
Pokud výrobek dorazí vadný, postaráme se o vyzvednutí objednávky a uhradíme veškeré vzniklé náklady. Jakmile budeme mít výrobek v našich zařízeních, zašleme vám poukaz v hodnotě výrobku, abyste jej mohli použít v Tienda Carpfishing bez expirace.
Máte výrobek v dobrém stavu, který chcete vyměnit?
V případě vrácení, aniž by byl výrobek vadný nebo aniž by se jednalo o chybu společnosti Tienda Carpfishing, hradí náklady na dopravu zákazník.
- Výrobek musí být vrácen v bezvadném stavu s původním obalem.
- Při vrácení výrobku, jakmile obdržíme balíček v našich zařízeních, vystavíme náhradu za částku vrácených výrobků ve lhůtě maximálně 14 dnů poté, co zákazník oznámí odstoupení od smlouvy.
- Náklady na dopravu vzniklé při prodeji výrobku budou odečteny od konečné ceny vráceného výrobku.
Ze společnosti Tienda Carpfishing chceme poskytovat skvělý zákaznický servis, proto jsme vám k dispozici pro cokoli, co potřebujete.
Adresa pro zasílání:
- Calle Isaac Peral nº 73
- Posadas (Córdoba) 14730